seg söndag men femhundrakronor rikare



hej :)

Idag har de bara varit en slö dag, vädret har inte varit de bästa så jag har hållt mej inne. Jag har läst en ganska lång bit hur fjärde twilight boken "så länge vi båda andas" för nu ska jag ha läst boken innan jag ser filmen.
Sen så har jag plockat på mitt rum, sålt min gamla cykel till mammas jobbkompis för 500:-, ätit mat och nu sitter jag här. Imorgon är de måndag och snart börjar skolan, jag längtar faktiskt en del. Bara för att jag har mycket att se fram emot (: Nae nu ska jag lyssna på lite musik och sen se på "dear john" med mami. Ha en fortsatt trevlig söndags kväll ♥




nej, vi älskar inte bilar ;)


Kommentarer
anna

vi älskar ju bilar alva ;) hehe

2010-08-08 @ 20:11:28
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0