skolan har startat.

Hej.


Ledsen en dålig uppdatering men skolan har börjat denhär veckan så jag har varit jättetrött varje eftermiddag. Nu är de snart helg iallafall och de ska bli så skönt att få sova ut. Dagarna i skolan har faktiskt varit riktigt kul hittils och jag tror att 8:an kommer bli mer rolig än 7:an. Idag gick jag hem i ösregn, de svämmade över på gatorna och när ja kommit en bit på vägen tog jag av mej skorna, jag bara halkade hela tiden så lite kall om fötterna blev jag ;). Nu ska jag snart städa lite på mitt rum och sedan lägga mej i sängen och läsa, de finns inte så mycket mer att göra. De ösregnar fortfarande så lusten över att gå ut försvann för länge sedan (om den ens fanns;) Just nu är jag lite glad också för pappa har fixat med vårat internet så nu slipper jag ha sladd till datorn för att ha tillgång till internet, förut fick jag använda en orange sladd, haha happy face.:D Nae nu blev de ett långt inlägg men ni får ha de jättebra tills vi hörs igen. ♥



väldigt gammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0