fullt upp och sena kvällar.

hellu !


Ledsen att de inte blivit så mycket uppdateringar på ett tag men jag har haft fullt upp. I torsdags hjälpte jag min moster snäll som jag är att baka till hennes 40-årsfest. De blev lite över 50 stycken pannacotta som jag stod och gjorde, samt en massa annat. På fredagen fyllde min moster år och vi åkte iväg till en lokal och firade henne, jättemysig och världens galnaste 40-årsfest :D Vi kom hem strax efter fem på morgonen och då sov jag till halv tre på eftermiddagen, haha. Sen åkte vi iväg på kräftskiva hos mina sysslingar, jättemysigt och mycket skratt♥. Sådär, nu fick ni min anldedning till varför de har varit lite blankt på sistonde. Idag skulle jag varit med anna men hon var sjuk så jag får se vad jag hittar på, vädret är ju inte sådär jätteroligt så de kanske blir en bra film (?) ja vet inte. Ni får iallafall ha en jättebra söndag så hörs vi när vi syns.



gammal bild.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0