grym kväll !

hej.


Gårdagen var kanon, jag orkar inte berätta allt nu de hände alldeles för mycket ;) men om ni vill veta vad som hände kan ni kolla alexandras och agnes blogg. Idag vaknade jag nio och tvingade mej ur sängen bara för att jag skulle till tandläkaren. När jag väl kom dit sa dom att allt såg bra ut men att ja förmodligen ska tillbaka i januari för att bestämma om ja ska ha tandställning /: aja resulltat blir ju bra iallafall. Vid fyra ska jag och emma in till stan och gå på augistifestivalen, mamma och pappa skulle komma sen för dom ville komma och se någon som sjöng. Haha, nae nu ska jag gå ner och ta en macka för jag är grymt hungrig ♥




Kommentarer
Niile ♥

det är faktiskt inte så jobbigt med tandställning, bara i början "/ ♥

kramiz

2010-08-23 @ 14:02:40
URL: http://niiles.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0