I remember your last breath.

GOD MORGON!

Har ni sovit gott sötisar ? De har iallafall jag.

Gårdagen kanske inte var den allra roligaste. När jag och min familj kom till stavsjö gick vi in och köpte lotter ? Hah, jag vann en tröjja, visar er den sen. Sen gick vi bara runt och pratade lite. Träffade massor av gamla dagisfröknar, aaw. Sen kom Linnea, räddaren i nöden. Annars hade jag fått gå runt där som ett mongo ensam. Träffade min lärare och hennes jättegulliga barn :). Sen kom maria och lisafisa, sötisarna ♥. Efter en stund gick Jag och Linnea ner till elden, sen kom agnes och elin, vi pratade lite med dom & sen skulle jag och agnes hem. När jag kommit hem tog jag på mig den nya tröjjan som genast fick bli en sov/mys tröjja. Sen gick jag ner i källaren där mami, moster och pappa satt. Dom hade tagit fram massa godis, chips och ostbågar. Jag sommnade i soffan men de väckte mej senare så då gick jag genast upp och la mej, klockan var då kanske 12- halv 1.

Idag är de ju första maj, jag brukar ju åka första majtåget men pappa den slöhögen ville ju inte åka :( Så de blir att gå hemma och hitta på något. Nae nu ropar dom nerifrån att de är frukost. Hörs senare (:




(men jag bor ju i krokek? :D)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0