Jag går & fiskar ...

HEJ SOLIGA VÄRLDEN.

Idag är de torsdag, snart helg, snart SOMMARLOV :D åh jag är så sjukt taggad för sommaren. Skoldagen idag var helt okej, faktsikt himla rolig. Men har man världens underbaraste vänner är de svårt att ha roligt.  Vi fick tillbaka SO-provet vi skrev igår. Jag fick godkänd, mycket bra :D. Efter skolan cyklade ja hem med linnea, när jag kom hem öppnade jag altan dörren och startade datorn, hade tänkt att suttit ute i solen. De gjorde jag också, men så töntig som ja är gick jag in och la mej på golvet med näsan ut ur altandörren när jag märkte att mina vänner spindlarna kom attackreandes mot mej ;) Höhö. Just nu sitter jag på golvet och dunkar sommarlåtar på spotify, och har just sagt hejdå till bästavän som åker till astrid lindgrens värld nu med  hennes kusin. Bad henne hälsa Karlsson och Pippi ifrån mej. Jag väntar också på att mami ska komma hem, sen blir de pluugg hela kvällen. Ae vi hörs kanske senare, annars får ni ha de underbart tills vi hörs igen ;)



Jag just nu, funderar på att ta några hopp på studsmattan, de ser välldigt frästande ut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0