låt mej få gråta ut i dina armar..

hej.

Torsdag och åter torsdag, jag orkar inget mer nu. Skoldagen idag var låång och jobbig, precis som alla skoldagar. Och när kommer hem har den vaarma solen gått imoln och bytt skift med en himmel full av tunga regnmoln, dagen blit ju inte bättre av att veta att jag har fysik prov imorgon och engelska glosor. Så just nu vill jag bara lägga mej ner och sova, sova till den tionde juni då de äntligen är skolavslutning. Fast innan de har jag MASSA att göra. :@ Nu ska jag sätta mej med min j**la fysikbok och plugga plugga nöta nöta in skiten . Nae nu ska jag inte lägga alla mina problem på er, elller tjaa ni har nog hört allt redan ;) Jag försöker tagga ner mej till min älskade spotify lista och snaaart hämta fysikboken..

Vi hörs sen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0