Magont och över kokt mjölk.

hej.

Idag är de äntligen freedag. Jag är hemma nu eftersom jag hade så ont imagen så ja gick hem vid tio. Då sommnade jag i sängen med värmedynan på magen. Vaknade upp vid halv tolv, kännde att jag var lite hungrig så nu äter jag mannagrynsgröt. De gick  inte sådär jättebra eftersom mjölken kokade över när jag skulle tilllaga den, ^^ äsch. gott vare. Funderar på att träffa jennifer sen när dom slutar, eftersom jag inte är sjuk. Mår iallafall mycket bättre. Behövde bara vila så var magontet borta. Just nu webbar jag med anniZ som också är hemma och jag vill bara ut i solen, tänk att de var 29 grader i solen imorse, sommaren är HÄR! Vi hörs senare sen, nu ska jag "njuta" av min gröt och prata lite mer med anna.



(hittade en gammal bild på mej sen förra året, tänk att jag tyckte att jag var sååå fin ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0