Om tårar ändo vore guld.

hejsan hoppsan lillebror.

Idag är de söndag och jag laddar som vanligt upp batteriet. Just nu sitter jag hemma hos min morfar och firar honom. Han fyller nämligen 63, GRATTIS. Jag tog en paus från kalaset föratt skriva lite. Idag väckte pappa mig klockan tio, gick upp och åt frukost. Sedan gick jag ut och satte mej på baksidan, hjälpte mami att ta bort mossan mellan stenplattorna. Vid ett gick jag in och tog en dusch, sedan åkte vi hem till min moster. Där åt vi inbakt fläskfilé och klyftpotatis, mumsigt. Vid fyra gick vi till morfar och fikade med tårta och bullar. Nu sitter jag här och har jätteont i magen :( De är säkert efter allt skratt från igår, haha. Jag vet inte hur dags vi åker härifrån men när jag kommer hem så ska jag fixa lite och se på humorgalan för varenda unge. Måste bara säga att jag är avundsjuk på EmmiZ som är på ullared nu, hon kommer hem imorgon igen den lilla bajsen. Nae vi hörs senare ikväll, ha de bra sålänge.


Kommentarer
jennifer

hejsan hoppsan lillasyster!

2010-05-03 @ 17:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0