the future is still unwritten.

godkväll.

Måste säga att de inte blev en tråkig dag utan en superbra. Jag gjorde mig iordning och blev klar vid ett. tio över ett gick jag över till EmmiZ, vi gick upp och köpte glass och gick sen hem till henne. Vi åkte in till stan och kollade på majtåget med hennes familj. Vi kom precis när bilarna skulle börja åka, de var många alkoholpåverkade som åkte. EmmiZ & jag stod åt bulle och festis när de åker förbi en fullgubbe, vi börjar as garva och han säger: ät din bulle och var glad, till någon av oss. Sen åkte de förbi någon gubbe som frågade emmiZ´s pappa om vi var upptagna, självklart svarade han: naedå, dom är lediga. Haha, jag gillar inte vissa sådanna typer som frågar sådant, även om de är på skojj. Sen åkte vi till maxi och sen hem. När vi kommit hem gick vi föratt möta natalie. Vi gick hem till emmiZ och satte oss vi datorn. Sen grillade vi, vid sju skulle jag hem och äta. De var någon moussaka, inte speciellt gott. När jag hade ätit färdigt gick jag ner till lekparken där EmmiZ och nattiZ var. Vi spelade in massa sjuka filmer och sen började de regna så vi gick hem tillbaka hem till EmmiZ igen. Väl där såg vi på tv och ja, gjorde en massa annat kul. Vid tio gick jag hem och nu sitter jag och kollar på någon krigsfilm med pappa och äter bearnaisechips. Vi hörs imorgon.

EmmiZ & NattiZ, "diggar" er tjejor ;) ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0