SLÄKTTRÄFF !

aloha amigos :) .

De blev inget skrivet igår, eftersom jag var på världens bästa släkträff. Himla mysigt att träffa alla sysslingar igen, haha vissa hade jag aldrig sett förut (bra koll, bra koll). Nu ska jag berätta lite kortfattat om dagen.

Vi gick upp vid sex för att hinna med att duscha och fixa lite. Vid halv tio åkte vi mot Småland, vi stannade vid elva någon gång för att sträcka på benen. Vi kom fram klockan ett ungefär. När vi kom dit var de typ inga där, men framot halv två rullade de flästa in. Vi startade med en tipspromenad som handlade om min gammelmorfar och gammelmormor, jag var as bra och kunde typ allt ;). Sen åt vi och efter de var de dags för lekar. Jag och Pernilla kollade bara på när alla gjorde bort sej, haha. När dom skulle köra dragkamp så gick repet av, hahha alla flög åt olika håll, shiit vad roligt de såg ut. När lekarna var slut var de dags för hemfärd, då var klockan sju. Vi stannade vid en mack för att köpa lite godis. Vi kom hem vid halv tio. En helt underbar dag. De måste göras om.


IDAG:

Idag ska jag inte göra någonting, bara vara hemma. Är lite krasslig i halsen fortfarande. Vi hörs sökert senare också.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0