även om himlen faller ner.

aloha amigos :)


Idag är de söndag, och som vanligt laddar jag upp batteriet. Idag vaknade jag vid nio, gick ner och gjorde iordning frukost. Sen satte jag mej vid TV:en och vid elva fixade jag mej. Strax efter tolv åkte jag och mami till stan igen, och jag hittade min avslutnings klänning. Den är jättefin verkligen, fast ni får se den när de är dags ;) Hihi. Vid två åkte vi hem igen. Då tog jag en macka och satte mej framör datorn. Resten av dagen ska jag bara ta de lungt, och plugga inför fysik och kemi provet på tisdag. Åhfyfan, blir ledsen så fort jag hör ordet prov. Jag hatar kemi, fattar typ ingenting om joner och vattenmolekyler. Nae vi hörs säkert ikväll också.




jennifer, ja älskar dej <3



Kommentarer
jennifer

aaw, alva jag älskar dig med ! <3

2010-05-23 @ 15:24:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0