Ge mej SOMMARLOV!

Hej :)


Idag är de tiiiisdag och bara två och en halv vecka till sommarlovet, de är nära, rikigt nära NUUU! :D Idag var de iallafall skola, helt okej dag.Vi hade kemi prov idag också, gick faktiskt jättebra. Så nu är de bara att hoppas på att jag får bra resultat också. Under skoldagen började de att ös regna, så när jag och linnea skulle cykla hem hade ju ingen av oss någon jacka föratt de var fint väder på morgonen. Haha, när jag kom hem var jag jätteblöt och min engelska perm blev helt äckligt blöt på ena sidan. Äsch. När ja om hem fixade jag lite mellanmål, axa tropical med vanlij yoghurt. Jättegott och bra för magen :) Nu pratar jag med min moster på skype och ska snart ge mej på att leta efter min nyckel, hahah snart måste jag ju hitta den ! Efter de blir de att träna på tyskaglosorna jag har till imorgon. Vi hörs säkert senare sen också.

(jag skrev ju ingenting igår, men om ni vill veta lite vad som hände. Kika in på bästaväns blogg ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0