Bästa dagen med bästa anniZ!

hej och godkväll.

Idag är de onsdag och vi hade våran näst sista bild lektion, tråkigt men ändå. Jag, anniZ, lisafisa, maria och erica skulle spela in en reklam film. Hahha, vi skulle göra en reklam om hårspray, eller föratt vara exakt: über spray. Nu får vi bara hoppas på att filmen blir bra :) Efter skolan gick jag hem med anniZ, agnes och alexandra. Jag och anniZ gick hem till henne. Hon gudiede mej lite i deras hus innan vi tog lite och äta, tjaa. De skulle blivit mackor med ost och sylt men vi åt mest ost, dödligt gott ! Sen satt vi och pratade i säkert en timma innan vi gick ner till bryggan och tog en massa foton. Haha, jag skulle skjutsa anna men jag råkade glömma att ropa VATTENPÖL, så annas fötter bara drogs med i vattenpölen, och hon blev ju gaanska blöt. Hahah. Vid sex gick jag hem och åt lite, sen har jag bara suttit framför datorn, hade tänkt att börja plugga på fysiken, men kompå att jag glömt den hos anniZ. Nae nu ska jag snart sova för jag är göörtrött och vänta på att anniZ får alla bilder. Vi hörs imorn.

Bilder från idag :)




Kommentarer
anna

Bästa dagen 4-ever <33 älskar dej <3

2010-05-27 @ 21:03:26
URL: http://annamariahelen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0