I was born to walk alone..

hej.

Idag är de äntligen FREEDAG! så hilma skönt äre att vakna på en fredagmorgon, fast inte idag .. Idag ställde jag mig i duschen sjugo över 6! inte bra, sen gick jag mot skolan vid tio i åtta. Vi hade alla vanliga lektioner med dubbelt pass i So, engelska, fysik och matte. Jag gick hem vid två med agnes och elin. Vid tjugo över två ungefär sa vi hejdå till elin och fortsatte hemåt. När agnes och jag kom hem till mig tog vi några bullar och satte oss vid datorn. Agnes hade lagt ett bud på tradera, de var en klänning som hon jättehjärna vill ha. De var någon som la en krona extra hela tiden, men tillslut, när de var en minut kvar så budade agnes 61 kronor och fick den :D YIPPIE. Sen började vi laga mat , de blev tacos. Nu sitter vi här och kollar på "Sagan om svergie" as kul värkligen. Vi hörs kanske senare.



BILD PÅ MIG OCH ANNA♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0