awesome

hej.

Igår hade jag en så sjukt bra dag ! Skolan var awesome, skrattade hela tiden och mådde allmänt bra. Vi skulle få sluta en timme tidigare men ja, elin, agnes, alexandra och lucas stannade kvar. Vi låg i korridoren, pratade och skrattade. När klockan blev halv fyra skulle alla börja gå hemmåt, jag orkade verkligen inte gå. Så farmor kom och hämtade mej, agnes och elin. Hääärligt. Agnes och jag kom hem till och åt samt satt vi datorn och kollade en massa bloggar. Innan vi ringde marcus och hörde om han ville hänga med oss upp till pizzerian, de ville han. Så vid sex gick vi upp dit, åt mat och sedan satt vi kvar där i två timmar !! Innan vi rörde oss mot uttersbergskolan och gick omkring på isen, pratade massvis. Sedan gick vi omkring och bara pratade och framförallt skrattade. Vid tio gick vi in till mej och kollade på film. Vid tolv gick dom hem och jag gick dirket och la mej.

älskade vänner. ni är bäst !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0