behövlig mys fredag.

hej.

Dagen idag på stan var jättebra, mysig och allmänt behövlig. Skönt att bara umgås med mamma och pappa. Kom hem för en timme sedan ungefär. Just nu sitter jag med tända ljus omkring mej och klunkar i mej vatten. Varför vet jag inte riktigt, underbart gott. Imorgon ska jag på 69års kalas hos min farmor, egentligen fyller hon inte förrns på måndag, men hon delar sin dag med min lillkusin. Därför äre feeest imorgon ;) haha, där var jag kul. Ska verkligen försöka hinna med att färga mitt hår imorgon. Har tjatat om att jag ska göra det flera gånger nu men det har aldrig blivit av.. ae nu ska jag fortsätta dricka vatten och lyssna på musik. treeevligt. Ha de bra ♥



jag vet att jag ser lite små störd ut på bilderna, men hallå, är jag inte störd också eller ? ;)
och att fingarna ser cp ut är min fantastiska webbcamera som busar till det lite ;) i know u like it.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0