DAG 12

Mina ambitioner.


mina ambitioner skulle vara att jag vill äga ett cafée inne istan, världens mysigaste . Tänk er vad mysig de skulle vara att äga ett eget cafée som en massa kunder tycker om och så finns det en massa goda kakor man jag själv bakar. Gud jag vill börja gymnasiet nu, skaffa en utbilding, fixa lokal och börja jobba. Det är nog inte många fjortonåringar som skulle vilja börja jobba nu direkt. Hahaha ;)



nu har jag skrivt klart listan, hoppas ni är nöjda med den information ni fått. Skulle det vara något annat ni är intresserade av att veta, som jag inte fick med i listan. Får ni gärna skriva en kommentar så får ni svar på er fråga. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0