du märker mej inte, förns jag är borta ..

hej.

Ni får förlåt mej att jag inte skrivit på länge, men det har varit mycket i skolan och i fredags hade min klass och parellklassen en talangjakt för det mindre barnen. Trots allt strul med avhop och barn som hoppade in tyckte jag vi löste allt himla bra och kvällen blev lyckad. Tack, ni är bäst mina fina ♥. Igår var det ensådan där dag då jag inte gjrot något, ganska skönt det också .

Idag var jag först på skolan med agnes och letade efter min mobil som hade försvunnit under fredagen. Vi hittade den som tur var och fortsatte sedan till agnes där vi fikade och pratade. Sedan byggde vi världen grymmaste kojja och spenderade resten av dagen där i (; Agnes mamma och agnes skjutsade precis hem mej och nu sitter jag vid matbordet och försöker få imej lite imagen. Är inte alls hungrig, vem är igentligen det halv nio på kvällen ?! ae nu ska jag skriva lite SO. hare. (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0