Jag ska fånga en ängel

Hej ..

Ledsen för lite dålig uppdatering men det har varit en hel del i skolan nu att ta hand om, ingen mjukstart här inte ;) 
Igår var det iallafall fredag, och efter skolan hängde jag med bästavän hem. Vi fikade först lite hos hennes alltid lika trevliga mormor och sedan gick vi upp till agnes och kollade på film, eller tjjaa. Snarare redigerade en film som hon och ett par andra kompisar hade spelat in för sisodär tre år sedan ! Hahhaa mycket skratt blev det och himlans mysigt. Vid tio tiden åkte jag hem och kollade på någon film på tv:n. Men jag var så trött att jag somnade i soffan och missade slutet ;) "/ . Idag vaknade jag vid nio och gick upp för att äta frukost, vid tre tiden kom agnes och vi gick upp till affären för att köpa godis. Sedan fick vi skjuts av min pappa hem till agnes och nu sitter vi här och lyssnar på musik. Vi kanske hörs senare sen. Hare bra !



Kommentarer
Julii

Är det den filmen jag tror att det är ? xD

2011-01-16 @ 21:42:28
URL: http://juliatheone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0