vackrare än dig, kan ingen vara.

hej.

Idag är det måndag igen, och skoldagen kändes faktiskt helt okej. Kände redan i morse att detta skulle bli en bra dag, oja det blev det ! Dock att jag var med om några missöden på vägen, annars har allt varit ganska så lyckat. Idag vare konfirmation igen, tycker dock inte att det är så roligt längre. Men vi får väll hoppas att denhär treminen bjuder på mer än den förra. Efter konfirmationen åkte jag dirket till stan med min familj till en vän som fyller år idag. Jättetrevligt. Kom hem därifrån för kanske en timme sedan. Har packat till skolan imorgon och sedan fastnade jag här. Kollade upp på klockan nyss, insåg att den dock att det var ganska sent. Ska borsta tänderna och tvätta bort sminket, sen blire en välförtjänt dejt med my bed ;) vi hörs när vi syns !



älskling, vi sa föralltid .


Kommentarer
Agnes (̾●̮̮̃̾•̃̾)

min underbara bästavän, jag älskar dig ♥ vackrare än DIG kan ingen vara♥

2011-01-18 @ 00:09:45
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
Jennifer

Finaste du <3

2011-01-18 @ 18:44:38
URL: http://striipes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0