Vi har vandrat samma vägar..

mina hej börjar bli lite smått tråkiga..

idag är det onsdag, helt okej skoldag, men fortfarande inget spännande att berätta. När vi hade slutat gick jag hem till mej med bästavän. Vi åt lite mackor och sedan kollade vi på sjukt gamla filmer på min mobil, hahha ;) Efterdet satt vi vid datorn, kollade även på en massa videor där också. När klockan blev runt fem sådär började vi laga mat, pasta sallad. Sedan kom mamma hem och vi åt :) Efter maten tävlade agnes och ja vem som kunde äta upp sina ärtskott (någon grön grönsak;)) snabbast, självklart vann jag alla gånger, efter det sjöng vi en massa och så kom agnes mamma som skulle hämta agnes, dom åkte nyss och nu sitter jag vid vårat köksbord och gör lite SO samt lyssnar till magnus uggla. Funderar på att lägga mej tidigt ikväll, mitt mål är att sova till pappa kommer hem, vid tio tiden. Vet inte om det kommer gå, men vi får väll se (; Nu ska jag återgå till uggla och SO, hare bra.



själv tycker jag dock att tjejen på våran so bok skrämmer mej lite. Hon ser lite smått ond ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0