För hjärtat pumpar utav nitroglycerin

hej.


idag var jag inne istan med mami, vi handlade mat. Samt införskaffade jag mig ett par gryma lurar från URBANEARS för 600 riksdaler, så väärt ! Dom är jättesnygga, as sköna, grymt bra ljud och åååh jag älskar dom :D När jag kom hem började ja påskpynta lite och ska snart sätta igång att städa mitt rum. Ikväll ska ja bara ta det lite lungt här hemma och se någon bra film, varför inte SAW 6 ! hahah ja skojja ;) Ne nu ska jag städa, lyssna på musik i mina härliga hörlurar och sedan ge mig ut på en promenix. vi höres. ♥



hur grymma ? och ja, jag vet hur larvigt det är med svarta rutor över ansiktet, men jag lovar er, att de var ingen vacker syn från början, dock var detta den enda bild som gav någon rättsvisa till lurarna ;)


Kommentarer
Memmiis

SNygga lurar ALva ! :D

2011-08-04 @ 22:30:26
URL: http://memmiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0