ååhhåh, vill ni se markooliodansen. ååhåh den går till såhär..



hej.


Har haft en sådär dag, lite små jobbigt i skolan och så börjar jag nog bli sjuk igen ... :( Gick iallafall hem till lisafisa efter skolan, där vi gjorde lite våfflor, pratade, läste och skrattade tills vi båda nästan tjöt. Alla borde ha en vän som lisa, därför att hon är någon av de bästavänner man kan ha ! :D

Sedan gick vi ut och försökte sälja lite frallor till klassresan, kan väll säga att de gick sisodär. Men några frallor fick vi sålda iallafall ;) Vid sju åt jag mat med pappa och anton på pizzerian, och nu sitter jag här och ska plocka fram kläder till imorgon. Sedan ska jag göra lite te och efter det. soooooova ! Ha en bra kväll, och sov så gott ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0