Jag vill ha dig här på riktigt inatt, och suga liv ur din halspulsåder..

hej.

Ledsen för dålig uppdatering men det har varit mycket iskolan, och jag lovar att när ja får påsklov (om två veckor) kommer det bli en massa skojjig uppdatering. Så bloggen får lida lite extra nu i slutet, haha. Idag fick ja tillbaka både matte/englska prov som vi skrev igår. Engeskan gick jättebra, dock inte lika bra på matten, kunde gjort bättre ifrån mej...

Idag är de iallafall tisdag och imorgon har vi studiedag, hur skönt ? Och min dag ska bestå av studier och en hel del sooova :D Ne nu ska jag börja steka lite köttbullar och koka makaroner. Vi hörs när vi syns helt enkelt (: ♥






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0