They call him The King of hearts, that's why they scream...

God kväll.

Har tagit en liten paus ifrån kalaset för att kunna skriva lite här. Dagen har varit oerhört stressig, min familj (borträknat min fina bror som är oerhört lat ;)) är en blanding mellan tidsopitimist/tidspessimister. Först har vi all tid i världen, till vi märker att vi aldrig kommer hinna! Samma visa varje gång, och helt plötsligt förvandlades jag, som alltid varit den som älskar kalas och att förberda dem, att de bara är överskattat. Hahaha.

Men vi har haft de jättetrevligt och jag måste medje att jag älskar min underbara familj ♥. Nu är de dock bara ett fåtal personer kvar, så vi får se vad som händer. Tråkigt inlägg jag vet, men det är alltid bättre än inget. Ha en fortsatt bra kväll och sov gott mina fina ♥

tidigare idag ..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0