28/8-09 fredag..

Shooo! (:      BACK ON TRACK AGAIN

Jahooop nu börjar även fredagen lida mot sitt slut, de har varit en sjukt bra dag. 7:an börjar rulla på nu. Dethär kan inte vara högstadiet alla snackar om? Men iallafall. Flagar gör man ju så de står härliga till Gick oh sa till alla att jah hade hudcancer. Det såg faktiskt lite skrämmande ut. Jag fick träffa alla igen efter en hård veckas slit med vågorna. De kändes skönt att få alla dessa kramar från folk som märkt att jah har varit borta från skolan i en vecka. Precis innan jag satte mej här plugga jah matte! NEJ JAG ÄR INGEN NÖRD! men vill man kunna hänga med på spurrten sen så ska man nu tänka på att ta igen de man missat. De känns ändo bra att ha de mästa klart me skola oh allt. Just nu sitter jag och funderar på om jah ska önska mej en lapptop elr en Mårten (sköldpadda) i födelsedagpresent, Kanske blir de båda två. Men nae nu ska jag mysa fraför soffan med mor&far och se på "Män som hatar kvinnor"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0