Torsdag 27/8-09 TURIST-. Ja visst!

Hejj alla härliga där ute.


Måste bara säga att nu är jag hemma från en helt underbar vecka i Grekland. Veckan gick fortare än va jah trott och VIPS så satt man här hemma i byhålan. Det var underbart väder hela veckan, problemet var att vågorna drog tag i mej och man fick kallsupar, de äckligaste va att de va saltvatten så de var nästan som att dricka ett saltkar vaje gång man fick en kallsup! Jag har saknat alla så in i helvete! Oh bloggen me förståss, Den ser så fattig ut.! Dag för dag säger jah bara, dag för dag. Men nae, imorgon så ska jag gå till skolan även fast jag är skiit trött. Men de är väll lika bra att börja flyta med strömen så att jag inte halkar så mycket efter och måste ta hem en massa. Men ni får väll ha de så bra. Skriver imorgon. Måste bara säga att jag har curlingpappa imorrn, Skjuts till skolan!(:


Kommentarer
Gurkan

<3

2009-08-29 @ 11:39:46
URL: http://agnesgrkan.blogg.se/
Gurkan

<3

2009-08-29 @ 11:40:41
URL: http://agnesgrkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0