Tisdag 3/11-09 18.34 Agnes min bästavän!

hejj alla läsare !


De va lite länge sen ja skrev. Men i lördag´s fyllde ja ju år((: Fick en säng ju oh sen en data :).. Jättebra födelsedag.


Men iskolan var de väll helt okej när vi börja ohså.


IDag: Ja orkar värkligen it gå te skolan med de blev iallfall. Fick te baka Tyskaprovet idag. 50/60. MAn skulle ha 42 för att klara sej !  Måste ju träffa min FJORTIS! <3. ja oh agnes gjorde världens bästa videosar igår. Så bäst dag med min bbe <3


Till agnes: Du är min BV!  Du tar mej på allvar. Får mej känna en glädje stöt i kroppen. UTAN AGNES INGEN ALVA!  bättre går de it beskriva ! <3333333
Agnes, min bästavän!




Kommentarer
Agnes

haha Agnesbooi is here for her Alvabooi:D<3

2009-11-04 @ 20:10:35
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0