SVAREN TILL FRÅGESTUNDEN :)))

Svaren till frågorna på frågestunden





1 fråga från agnes :

Vem är den bästa ivärlden för dej ?


Svar: Ja de var lite svårt, de är många ja tycker om men bäst. De är nog min morfar då. Min starkaste förebild  ;)

2. Fråga från jennifer:


visa hur du sminkar dej en vanlig morgon !

Svar: Ja du jennifer (; . Ja får väll ta mej tid att visa de någon gång. Även fast de kanske inte är så jätte roligt att veta, sminkar mejj väll som folk i största allmänhet.

3. Fråga från Alexandra:

har du någonsin haft dödsångest ?


Svar: Ja vet faktiskt inte vad de är, så de blir lite svårt att svara på. Men ja kan ta reda på de oh svara på de någon annan gång :)

4. Fråga från Anna:


vilken är din favoritfärg?:

Svar: Min favoritfärg är nog turkos. De är en välldigt fiin färg :))


5. Fråga från Moa:

Vem beundrar du mest på jorden?

Svar: Ja du, de måste nog bli samma svar som på agnes fråga. Ja beundrar faktiskt min morfar väldigt mycket. Han är så himla underbar mot allt och alla. Ja älskar min morfar ♥


6. Fråga från Linnea:


1.Har du varit kär eller är du kär i någon tjej?

Nej de har ja faktiskt inte (:

2.Hur vill du se ut om 10 år?

ja skulle vilja vara smal oh fin, oh sen må bra

3.hur vill du bo och leva om 10/20 år?

Ja du, de vet ja faktiskt inte

4.Om jag dog vad skulle du göra då förutom och gråta?

Ja vet faktiskt inte, ja vill inte tänka den tanken. Inte till någon av mina vänner

5.Vem har du roligast med utav dina kompisar?

Oooh, de var en svår fråga. Ja kan faktiskt inte peka ut någon för ja har roligt med alla

6.Vem gillar du?

En speciell person, som ja inte vill nämna vid namn om han läser min blogg

7.Har du blivit glad någon gång så du började gråta när någon av dina kompisar gjort ngt?

Inte något ja vet på rak arm. Ja blir nog glad varje gång ja är med mina vänner

8.Vad tycker du att du har för egenskap?

Egenskap?. mhm? ja vet faktiskt inte. Kanske att ja ofta är på bra humör, och de smittar ofta av sejj :D

9.Är det ngn du vill ska försvinna ur ditt liv?

Absolut inte!  Alla ja släppt in vill ja självklart ha kvar

10.Vad hatar du mest på denna jord?

Jag vet inte riktigt. Någon stör ja mejj säkert på men hatar är ett lite väl starkt ord.





Tack för alla bra frågor. De värmer mejj i hjärtat när folk vill veta ganska mycket om mej, även fast ganska många vet redan VÄLLDIGT mycket :) <33


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2009-11-25 @ 16:13:19
URL: http://agiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0