torsdag 22/10-09 18.58.. Snart blir min plutt en storis!

hejj mina bästaste!


Sjukt skönt med torsdag idag dåe !. Bara en dag kvar iskolan innan lovet oh innan ja snart fyller. De är faktiskt bara 9 dar kvar:D. De var rätt skönt att ha två prov klara. bara engelska provet imorn -.- kanske it de roligaste när man inte kan träna på de. Oh så äre ju också min lärare som skulle hjälpa mej med engelskan idag .. Måste ju säga att hon är lite len i huvet ((: . Stackars kvinna :oo. Ska göra lite matte snart, för idag fick vi veta att vi skulle göra ett häfte till imorn. Imorn blir ÄNTILGEN in till stan med pappsen <3. Ska köpa ..... till agnes( ja kommer aldrig säga vad). Oh visa va ja önskar mej((: . Men puss påer alla kramgooa människor därute. Komigen oh börja kommentera mer! §

Ett speciellt tack till agnes som alltid finns vid min sida som en äkta syster. Tack också för att du alltid lyssnar på mina problem. även om dom kan va ganska många. Ett hjärta till dej §.   






Kommentarer
Agnes

jag fick ett hjärta:D<3

2009-10-22 @ 21:43:56
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
Agnes

jag fick ett hjärta:D<3

2009-10-22 @ 21:44:36
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0