Onsdag 16/9-09

Sorry att de varit lite hallk med inläggen. Ber om urskäkt. Men ja har bättre för mej än att gå i min brors fotspår ;) sitter här å nördar något sjukt spel utan någon mening alls. jah fattar it hur mitt liv blev såhär. :D




Kort sammanfattning av gårdagen, som spenderades med agnes.




Tåget= tiep inga problem, men krucksett va att ta sej in till själva stan , och för er som inte hänger med i mitt livs utväcklingar så kan jag berätta att vi var i nyköping. Efter att kolla på kartor oh se ut som galna turister tog vi oss iallafall in till "centrum" elr va jah nu ska kalla de för. De gick väll bra oh så Köpte ett par vantar! Inte i en ända affär hade dom de, utom   "ÅHLENS!". Men nu ska jah gå ner oh hjälpa min mor att laga mat. Jah vet, No LIFE! 


 


Kommentarer
Agnes

hihi:)<3

2009-09-21 @ 19:49:22
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0