Du gör mig lyckligast i världen.

Hej alla underbara läsare!

Idag är de tisdag och dagen har varit sjukligt tråkig, vi hade fysik, teknik, so, engelska, tyska och kemi. På kemin fick vi ha a-tid istället, då kom de två personer som skulle interjuva dom som ville om sexualkunskap. Haha, jag, anna och lisafisa hängde självklart på. Fast man snackade bara om saker man redan visste och ja massa skit. Sen cyklade jag hem i de otroligt underbara vädret. När jag kom hem tog jag en macka och satte mig här, ska snart upp och möta mami, vi ska stanna och handla grejjor till imorgon. Då ska vi vara vid Boda hela dagen, göra massa sammarbetsövningar, ae you know . Idag ska jag värkligen skriva klart min uppsats ! Den är ju till på torsdag så de är bara att börja, har bara lite att skriva på den eftersom jag jobbade lite på a-tiden också. Mae jag tycker de räcker såhär, ja vet inte de kan bli ett inlägg senare.




ja jag vet, ni älskar cam bilder.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0