GOD MORGON !

Har ni sovit gott ? , de har jag.

Igår såg jag på så ska de låta med familjen, haha. Sen såg jag på disturbia, jätteobehaglig värkligen. Den handlar om en kille som slår sin lärare, då får han tre månaders husarrest så börjar han spionera på grannarna.Sedan börjar han misstänka att en granne är en seriemördare. Skitläskig, USCH! Jag sommnade Vid tolv och vaknade upp vid tio, är fortfarande sjukligt trött. Snart ska jag duscha, funderar på en med iskallt vatten för att piggas upp lite, låter de inte härligt ? :D När jag är klar så ska jag dra till BÄSTAVÄN. Vi ska baka cupcakes (igen) Hoppas på att dom blir bättre denhär gången, hihi. Nae men vi hörs sen innan jag sticker.





I will always love you !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0