GOODBYE MR JESUS.

hej.

Idag är de påskafton, och jag passar på att skriva innan ja ska ner för att fika och öppna påskägg ^^. Idag väckte pappa mej vid tio för att vi skulle äta frukost. Sen städade vi och fixade hemma innan pappa åkte iväg till jobbet. Stackarn som måste jobba just denhär helgen :( ♥. Iallafall, vid halv tre gick jag och mamma upp till konsum och mötte moster, kusin och anton. Sen lagade vi mat och nu sitter jag här, mätt och belåten. Ikväll blir de att mysa med min grymt älskade familj och se på fortsättningen på triologin av Steig Larsson, den här helgen och nästa visar SVT, FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN. Jag älskar värkligen dessa filmer (y). Nae ja slutar nog här, vi hörs och syns snart igen.

Btw: GLAD PÅSK




PUSSISAR FRÅN MOI ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0