Ingen ström! :O


VI HAR HAFT STRÖMAVBROTT!! i kanske 4 timmar ?. Usch, ingekul. Jag troddde ju att vi skulle va utan el i flera dagar. Haha, jag är alltid extra över dramatsik. Hela krokek var utan el. Mae vi släpper de. Kom hem från stan strax innan sju, vi började med maten och eftersom vi inte hade el så sket jag i att plugga på glosorna i engelska tills imorgon. Strömmen kom nyss tillbaka och man hörde skrik från hela gatan: Ja strömmen är tillbaka! Hihi, vilka goa grannar man har. Nu ska jag ta itu med englskaglosorna. Vi hörs i morgon.

Just nu: saknar jag min pernilla sjukligt mkt /: ♥



(dra åt h**vete strömavbrott!)


Kommentarer
Agnes♥

usch jag hatar strömavbrott :P ♥ ♥ ♥

2010-04-30 @ 15:08:08
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0