IT´S TIME TO ROCK THE WORLD

Hellu.

Idag är de FREEDAG och valborg. Skoldagen var oerhört rolig, bästa tjejorna har man runt sig hela tiden. Maria jag älskar våran humor ♥, och fysiken blev bara bäst. Har aldrig haft så roligt på en sådan lektion som jag hade idag. Sen cyklade jag hem i solen, med världens huvudvärk. Gick till linnea sen, vi gick upp och köpte glass. När vi var på väg tillbaka hem började de regna. Himla skit, nåja. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, vi ska äta grillat med bakpotais, mumms. Sen åker vi till stavsjö för att "sjunga in våren" ;s. Jag ska mest träffa vänner ohshiit. Måste säga hej till min lärare Cecilia som läser min blogg, hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0