"Jobba" hemma ?

Nej de måste jag absolut INTE. Jag måste bara säga detta för de känns som om många kommer börja undra snart. I nästan alla inlägg står de ju att jag ska laga mat eller diska, och nu säger jag detta så inte alla börjar undra om de är så att jag måste "jobba" hemma. Jag och min sotrebror har kommit överens om att  jag lagar mat får han diska och tvärt om, så har vi gjort länge och ibland lagar ju mamma och pappa mat så då får jag och min storebror komma överns om vem som ska diska. Haha, lite komplicerat men nu vet ni. Så ni inte börjar tro att jag bara måste jobba hemma. Hihi, vi hörs senare. Nu ska jag börja med min städning på mitt rum, mina små inneboende ska bort. Adjös dammråttor! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0