lååångFREDAG.

hej.

Idag så var jag i stan med mami och farmor. Vi skulle köpa mat ohså, eftersom de är påskafton imorgon. Jag kom hem med tre böcker som ja visar senare. Jag ÄLSKAR böcker, att sätta sej isoffan med en bra bok och bara läsa. Jag låter nog som världens tråkigaste människa nu, men de skiter jag faktiskt i. Jag är en bokmal, och kommer förhoppningsvis alltid att vara de. Åter till saken, mamma och jag kom hem för typ två timmar sedan. Ikväll ska vi göra kyklingtacos och bara ha en lung fredagskväll. De är ju långfredag idag så den ska väll vara mest seg och trist. Nae jag skriver mera senare.

     flyga drake                          
  tusen strålande solar             
   I en annan del av bromma





Kommentarer
Agnes♥

Lycka till med läsningen och jag saknar dig skit mycket<33333

2010-04-02 @ 20:22:10
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0