låt tanken flyga fritt som fågeln.

Hei !


Idag är de torsdag och bara en dag kvar till helg. Skoldagen var speciell, först åkte alla sjuorna in till stan. Vi gick först en promenad runt strömmen och sedan fick äta lunch. Jag och EmmiZ åt i GLASKUPOLEN, de fick bli tacotallrik, dö gott. Sedan gick vi och köpte godis. Vid kvart över elva skulle vi träffas utanför muséumet för att se på film. Filmen var PRINSESSA, av tehresa fabrik. Den var otroligt bra och man kan ju säga att jag kännde igen mej själv. Om att vara större än de andra, men är man värkligen mindre speciell då ?. Skoldagen slutade (för oss som stannade istan) vi ett. Då gick jag hem till min moster. Vi satte oss och fikade lite på balkongen i solen (: Efterde gick vi ner en sväng på stan. Jag behövde ha nya skor, och nu har ja ett par ! Skönt, jag slängde de andra, tyckte de kunde fara åt h**vete. Haha. Nu sitter jag här vid min moster låne dator, och vi ska snart börja med maten. Hon har lovat att de ska bli blodpudding, ååååååh vad gott ^^. Mamma kommer föratt hämta mej vid 9-10 tiden, så vi kanske hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0