let's go crazy in the big city

hellobabe´s .

Just nu sitter ja och rockar loss till magnus uggla, jag får alltid sådana känslor när jag hör hans låtar. De känns att de ska bli sommar snart. Jag är jätteorolig fördedär med vulkanen, dendär som släpper ut en massa röken. Undra vad som kommer här näst ? Imorse hade jag ingen vilja att gå upp ur sängen, för utanför fönstret var de regn/snö. Usch, de gillas defenitift inte ! Jag blir så arg, tur att de var varmt och soligt påväg hem från skolan. De kanske inte blev sådär "as" kul inlägg men jag måste ta itu med disken min älskade familj lämmnat efter sig. Äsch jag har iallafall UGGLA, han kan hålla mej på humör. Vi hörs antigen senare eller imorgon.

ALVAGÖJEFORS EFTERLYSER ANNASÖÖÖTISADOLFSSON! .



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0