LIFE IS EASY IF YOU WEAR A SMILE,

Hej solstrålar !

Idag är de söndag och jag säger som alltid, dags att ladda upp batteriet inför skolveckan som startar i morgon igen .. Äh skitsamma, de är nu nästan bara sju veckor till SOMMARLOV! Gårdagen med bästavän var sjukligt rolig, de är svårt att beskriva våra dagar, men jag kan ta de punkligt (på ett ungefär)

- Affären, köpte ingridienser.
- Hem till agnes, börja baka cupcakes
- DISKA -.-
- Fika
- Fortsätta med våran familj på Sims.

Jag hoppas ni hängde med. Jag åkte hem vid halv nio, stannade till på konsum för att köpa godis. Väl hemma såg mami och jag på Luftslottet som sprängdes, sista delen. Vi hade ju redan sett den på bio men ändo. Sedan gick de någon skräckis på TV men så rädd som jag är stängde jag av TV:en och gick upp till sängen istället. Vid ett åkte mamma och jag in till stan. Vi hämtade pappa som hade varit på klassåterträff, när vi pratade med honom påväghem tycktes de som om han hade haft de jättetrevligt (: Vi kom hem vid två och då gick jag och la mej för andra gången.

Idag vaknade jag klockan nio, visste nämligen inte om jag skulle hänga med till farmors sommarställe. Jag stannade hemma, funderar på att gå ut och sätta mej i solen. Vi hörs senare ^^




trött och nyvaken


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0