PÅSKLOV!

Hejsan hoppsan lillebror !

Jag är tillbaka ! :D Och nu ska jag blogga massa, för de har jag looovat er och man håller alltid vad man lovar. hmm.. Idag så var ja dommare med annapanna, vi var bäst ! Jag älskar värkligen fjärdeklassare, dom är så söta och possetiva (: Jag måste erkänna att jag hejjade på ett speciellt lag, de var en klasskompis till mej, hennes lillebror gick in för de stenhårt och jag tyckte att hela hans lag var värda att vinna, tur va att dom gjorde de ;) . Haha. Sen åt vi lunch och efterde var de gympa igen, jag var jättetrött och hade ont i huvudet så jag låg mest på golvet och tog de lungt. Sen hade vi So och vi avslutade dagen med A-tid. Jag och emma stod och skrek till alla barn på skolgården, de flesta av orden var KÖTT! Haha, bäääääst. Vid halv fyra kom jag äntligen "hem" eller ja, jag gick hem till farmor direkt eftersom vi skulle äta lite med henne idag. Vi fick god mat och trevligt sällskap. Ja fick inga påskägg av henne men jag fick en trisslott och en chokladkanin istället, på lotten vann jag 50 kronor så de var bättre än påskägg (: Imorn blire stan med mysiiiga mami och så kanske farmor skulle hänga med, vi får se. Vi hörs iallafall imorgon igen, i promise !! Btw, vi har påskloooooooov nu !! :DDD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0