Påsklovet är igång !

godmorgon


Jag är så arg på mej själv, delvis för att jag vaknar så tidigt på mina lov när man har chansen att sova ut. Och sen är jag arg pga de dåliga vädret, kan ni fatta att de SNÖAR !!:@ fuck it.

Nåja, idag är de måndag men ändo en röd dag. Vid fem tiden ska vi hem till min morfar som jag saknar jättemycket. De ska bli treevligt att äta middag med min underbara familj.

Gårdagen: Igår var de ju söndag och på kvällen kom agnes hit, vi bytte påskägg. Hon fick godis och en magnet med ett tryck på. Jag fick ett par örhängen. Påtal om örhängen så ska jag få ta två nya hål :DD thaanks mami. Agnes åkte hem med nio bussen och påväg hem var jag nära att bli påkörd. Så jag ringde upp agnes och sa inte hejdå till henne förns jag klivit in genom ytterdörren. phuust. Sen satte jag mej i soffan med mamma och pappa. Pappa slockande ganska snabbt och sen gick jag och la mej. Vid tolv sådär ?.

nae, nu roppar pappa att de är frukost så de är väll bäst att jag går.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0