skriv en person..

.. som du älskar med hela ditt hjärta - min familj
.. som får dig och le när allt känns tungt -  agnes
.. som är den omtänksammaste du vet - jennifer
.. som är din älskling - han..
.. som är en bästa vän - agnes
.. som är väldigt snygg - Maria ! de snyggaste jag vet (;
.. som har bäst humor - Lisa
.. som är den galnaste du vet - anna! helt klart.
.. som är underbar - Emma
.. som du kan prata om allt med - mor
.. som är din bästa barndomsvän - emma olsson, helt klart<3
.. som du saknar - syssling och  6a
.. som betyder allra mest - my familia
.. som du har spenderat mycket tid med -  Jennifer
.. som du tycker är en bra vän - elin (:
.. som du har sportat med -
.. som du skulle vilja krama just nu - Emma !
.. som du inte träffat på länge - grandma
.. som du har träffat idag - matteboken -.- 
.. som du ska träffa efter du gjort klart listan - duschen :D




Kommentarer
Agnes♥

Aaw ♥ och du är min bästa vän :D

2010-04-20 @ 15:41:42
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/
maria

nae vad du är söt min göllunge

2010-04-20 @ 18:53:00
jennifer

aw älskar dig hjärtat ! <3

2010-04-21 @ 21:53:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0