THE WORLD IS TIME TO CHANGE.



hellu.


Gårdagen var bäst ! oh allt tack vare emma. Vid sju kom emma hit och vi gick ut, de var as härligt väder. Haha, vi spelade in sjuka filmer och nae, allt var så j**la kuuuuligt. Sen vid åtta gick vi in till mej och såg lite på TV. Emma gick hem vid nio tiden, och då satte jag mej och såg på, FLICKAN SOM LEKTE MED ELDEN. Jag längtar tills nästa lördag då fortsättningen kommer. Idag är de söndag, med ett annat namn: annandag påsk. Jag ska värkligen inte göra något idag, försöka träffa BÄSTAVÄN , hon kommer ju hem från åtvid. Annars blir dehär en lung söndag. Om ni tänker på de, så har jag inte skrivit att jag ska ladda upp för ennu en jobbig vecka. för jag har PÅSKLOV :DD. häligt. Ae ja skriver mera sen kanske.

BTW : GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA LUCAS PÅ 14-ÅRSDAGEN. ♥♥♥





Kommentarer
agnes

O jag längtar tills ikväll <3333

2010-04-04 @ 14:09:19
URL: http://agnesgurkan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0