hold me and don´t let me go

hejsanhejsan.

Just nu sitter jag med hårfärg i håret och de SVIDER !! Ska ta ut de om tjugo minuter ungefär, hoppas på bättre resultat. Idag blev jag väckt av pappa vid nio, skulle duscha och fixa mej innan vi åkte in till stan för att hämta min moster. Sen åkte vi vidare mot Linköping där vi åkte mot Ikea, vi klev innanför deras dörrar vid elva tiden. Då gick jag och min moster och storsade. Vi åkte hem vid två och stannade till hos min moster på fika, sen blev de vidare mot bauhaus. Vi kom hem vid fem och då rensade jag på mitt rum och ställde upp de nya jag köpt. Nu sitter jag här och ser på Wallander och snart ska hårfägen ur. Imorgon är de skola igen, ganska skönt endå. Nae jag ska inte skriva mer nu ikväll.



är de bara jag eller har jag hårfärg på örat (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0