Ibland vill jag ta steget ut, och bli fri.


эй


Nu har jag inte bloggat på ett tag. Men skolan har ju börjat, och jag har läxor nu första veckan. till idag hade jag tillexempel Kemi läxa, och snart ska jag ta itu med tyskaglosorna. På torsdag ska vi på skolbio, vi ska se på PRINSESSA. Jag har velat se den filmen jättelänge. Efter "skolan" på torsdag ska jag hem till min moster och sen ska vi gå på stan och jag ska inhandla ettpar nya skor!! Just nu sitter jag och webbar med annis och vi pratar om allt möjligt, jag läste upp min dikt om min mormor för henne och de fälldes några tårar:') Ae jag skriver imorgon igen, för nu måste jag öppna upp tyska pappret och börja PLUUGGA!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0