känn en doft av kärleken, den sveper tyst förbi.



aloha amigos.


Idag är de söndag och de är sjukt hur fort helgen går. Åt nyss upp maten, de fick bli spaghetti med köttfärssås. Idag har jag inte gjort någoot, var hemma hos linnea förut. Vi såg bara på beck innan jag gick hem föratt äta. Resten av dagen ska jag ladda upp batteriet och göra lite matte, de är saker som måste göras.

Gårdagen:

Igår cyklade jag hem till bästavän vid tvåtiden, vi gick ut på den stora bryggan vid vattnet för att ta fotton. Jag visar de sen. Efter att vi fryst häcken av oss eftersom de blåste så mycket gick vi tillbaka till agnes och bakade chokladbollar. När vi bakat klart kastade vi oss på cyklarna och cyklade upp mot ett dansställe där vi satte oss föratt mumsa på chokladbollarna. När vi åkte tillbaka till agnes började vi spela sims, hahah våran familj blev göörbra. Vid halv åtta åkte jag hem och åt mat, sen såg jag på tv resten av kvällen, innan jag somnade vid 1.

Nae nu ska jag öppna matteboken och setill att få något gjort.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0