when I said I love you, I mean it

hej.

Först vill jag säga GRATTIS TILL EBBA SOM BLIR 14 IDAG :))

Och sedan vill jag säga att ja är ledsen att de inte blir så mycket skrivande om "dagarna" direkt men de är så mycket iskolan. Jag vet att jag säger de hela tiden, men som mina duktiga (hoost) pappa säger: ärlighet varar längst (; Idag är de tisdag och jag har haft fruktansvärt ont imagen hela dagen men stannade inte hemma. Dagen var lung och gick ganska snabbt, vi hade lektioner som kemi, teknik, fysik, svenska och språk. När jag kom hem satte jag mej vid datorn och bara tog de lungt, hade en tanke på att gå ner till farmor men jag orkade inte. Just nu webbar jag med agnes och samidigt funderar om jag ska öppna tyskaboken eller följa alicias råd
jao..spanskaläxa, fysikläxa, engelskaläxa.....jag tar det bara liite senare ><
haha. ae vi hörs imorgon.






Kommentarer
Anonym

hej :)

kika in min skvaller/kändis blogg :)

Ska ha en kul tävling snart, men vet inte vad tävlingen ska gå ut på.

Har du möjligtvis nån idé ? :D



http://MakeAWave.blogg.se



jag skriver såklart om bieber :)

favoriten av alla artister jag skriver om.

gå bara in på justin bieber i kategorier.

När du kommit längst ner tryck på tidigare inlägg.

Det går minst 7 sidor med bara bieber fakta. ( 40 inlägg på varje sida ungefär ) så det är bara att läsa :D kommentera gärna vad du tycker m.m

2010-04-22 @ 00:14:18
URL: http://makeawave.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0